Reference
Soutěž Lenor Unstoppables
Soutěžní stránka umožnila uživatelům nahrát vlastní fotografie, na které se vyfotili s aviváží Lenor Unstoppables. Soutěžící mohli sdílet své fotografie prostřednictvím sociálních sítí a e-mailu a nebo jednoltivé fotografie hodnotit. Prvních 15 soutěžících s nejvíce hlasy, se stali výherci sušičky Whirpool a každý zúčastněný soutěžící dostal malý dárek a zkušební balení aviváže. Kampaň proběhla úspěšně a dosáhle velkého zásahu jak díky efektivní mediální kampani, tak současně i zajímavým organickým dosahem.
Cíle projektu
Stránky byly součástí marketingového projektu, který měl za cíl uvést na trh nový produkt Lenor Ustoppables (prémiová aviváž). Soutěž jsme vytvořili pro společnost Procter & Gamble. Na kampani se dále podílely supermarkety Albert, ve kterých byly umístěny propagační materiály a Whirpool, který dodal hlavní cenu (15 sušiček).
Realizované služby
Analýza projektuVývoj na míru
Příprava HTML šablon
Nasazení redakčního systému
Vždycky něco extra
- stránky mají moderní, zajímavý design a byly vytvořeny plně reponzivně, takže i uživatelé z mobilních telefonů mohli snadno nahrávat vlastní fotografie a nebo hlasovat v soutěži
- uživatelé měli také snadný přístup k přehlednému popisu výher a podrobnostech o novém produktu (aviváži)
- pro jednodušší registraci a hlasování byly stránky napojeny na přihlašování přes Facebook