Reference
Den se sportovcem
Připravili jsme spotřebitelskou soutěž pro našeho klienta Procter & Gamble. Po dobu 8 týdnů jsou soutežícím pokládány otázky, ve kterých mohli tipovat nejbližší výsledky s tématilou Letních olympijských her Rio 2016. Každý týden nejrychlejší soutěžící vyhráli poukázky na sportovní vybavení a nebo hlavní cenu - vstupenky na sportovní den s Bárou Špotákovou pro děti. Výsledky byly vyhodnocovány průběžně a soutěžící se svými tipy mohli pochlubit na sociálních sítích.
Kampaň byla propagována celostátně pomocí placené reklamy a tištěnou inzercí (wobblery) v drogeriích Teta po celé ČR.
Cíle projektu
Stránky www.densesportovcem.cz oživily marketingovou kampaň během LOH a podařilo se díky ní oslovit zákazníky drogerie Teta v pobočkách po celé ČR. Po ukončení soutěže byl dále naplánovaný sportovní den s Bárou Špotákovou pro děti vítězů soutěže.
Realizované služby
Analýza projektuVývoj na míru
Příprava HTML šablon
Nasazení redakčního systému